maandag 22 april 2013

I²C applicatie voor mainunit.(update 24-04-2013)

Aangezien ik even weer op onderdelen moet wachten voor enkele projecten hier op mijn blog, ben ik mij gaan verdiepen in het schrijven van Android applicaties .
Mijn achtergrond gedachte is de mogelijk hebben om zowel gegevens uit te lezen via een Android toetsel als het bedienen ervan.
Er zijn 2 bekende Android applicaties waarmee je dit kunt realiseren, namelijk.: Eclipse ADT en Basic4Android.

Ik ben momenteel aan het testen in Eclipse ADT, hier heb ik reeds al een connectie met de database kunnen krijgen en nu bezig met enkele menu's.
Het is allemaal nog standaard kwa kleur enz. maar op het einde zal dit worden aangepast.
Tot op heden heb ik onderstaand en werkend.






Update 24-04-2013:

Bediening van GPIO pinnen functioneert nu.
Iets aan de layout gedaan maar moet nog verder aan geschroefd worden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten