zaterdag 23 maart 2013

Wie ben ik?

Mijn naam is Pascal Schuffelers.

Ik heb als opleiding zowel op Proces als Mechanische Operator afgerond.
Deze opleiding heb ik gevolgd op de LTS, daarna heb ik 2 jaar MTS gevolgd met hierop nog eens 2 jaar KMBO VAPRO A.
Hierna ben ik bij een chemisch bedrijf begonnen als Proces Operator en hierbij opgewerkt tot laborant.
In tussen tijd heb ik mij de knepen van fijn elektronica aangeleerd en het maken van eigen printplaten.

Vanaf mijn 12de deed ik ook al programmeren in QBasic en GWBasic.
Uit eigen belangen heb ik 3 jaar geleden een opleiding via LOI gedaan in programmeren met Visual Basic en hier ook een diploma van behaald.


Tevens ben ik Admin en WebMaster van een Belgische programmeer forum genoemd VBiB die hier te vinden.: www.vbib.be.Op dit forum kan men terecht met programmeer vragen in de talen VB.net, Python, C++ en alle andere talen.

Misschien zullen jullie na het lezen van mijn blog wel gaan afvragen waarom ik niet gekozen heb in de richting van het programmeren of in de richting van elektronica, nou de reden ervan is dat ik vroeger ben afgekeurd geworden om een opleiding van elektronica te doen i.v.m. mijn kleuren blindheid.
Dit heeft mij alleen nooit belemmerd om dit in mijn privé leven toch te doen want ik ondervind er zo geen problemen mee.

Het programmeren doe ik ook erbij als grote hobby, hier alleen nooit mijn werk van gemaakt, aangezien ik niet ver van huis wil gaan reizen en alle aanvragen die ik heb gehad waren meer als 1 uur rijden van huis uit.

Sinds afgelopen jaar is hardware uitgekomen waar ik op dit moment mijn hobby goed in kan verwerken.
Dit is de Raspberry Pi waar ik in mijn volgende Blog bericht verder op in ga.

Mijn dank alvast aan jullie , als jullie dit zouden lezen voor jullie interesse hierin.

M.v.g. Pascal Schuffelers

AKA

PascalBianca Webmaster en Admin van www.vbib.be



Geen opmerkingen:

Een reactie posten